Met bakken uit de hemel

11 januari 2018 - Koh Phangan, Thailand

Na een slechte nacht, lees, zeer gehorige buren, worden we wakker van de regen die met bakken naar beneden valt. Ook dit gebeurt in Thailand, alleen de grote hoeveelheid in een keer is onvoorstelbaar. We wachten totdat het even droog is en rijden dan snel op ons brommertje naar Nira toe, waar we iedere ochtend ontbijten. Even op buienradar gekeken en dat ziet er niet veel belovend uit. Mocht het waar zijn dan krijgen we de komende 14 dagen heel veel regen. Dit is ook zo n moeilijk moment want wat doe je dan....toch naar een ander eiland omdat de weersverwachting daar beter is of de gok nemen dat buienradar het mis geeft want dat is nl nog al eens het geval. We zitten in dubio...in Krabi blijkt het weer wel goed te zijn maar ook dat kan met de dag wisselen. Daarbij hebben we al onze vliegtickets gekocht voor de terugvlucht van Koh Samui naar Bangkok, deze zijn we dan kwijt. Mmmm....tja....moeilijk moeilijk. We gaan het vandaag even aanzien maar moeten morgen echt een besluit nemen ivm tickets kopen voor de boot terug naar Koh Samui. Vandaag wordt het dan maar even een rustige dag bij de bungalow. Eerst maar eens zien dat we tussen de hoosbuien door terug naar ons ressorten kunnen maar dat zal niet gaan meevallen.....☔️🌧