Koh Phanang

6 januari 2018 - Ko Phangan, Thailand

3 dagen geleden aangekomen op Koh Phanang..Onze accomodatie waar we 8 dagen zouden blijven was even een grote tegenvaller. Een hok wat wij thuis als bezemkast gebruiken. Dit hebben we dan ook niet geaccepteerd en hebben ons geld teruggevraagd...tot onze grote verbazing ook nog terug gekregen ook😉. We hebben toen voor 2 nachten een andere bungalow genomen en zijn in de dagen op onze scootie opzoek gegaan naar wat anders wat ook gelukt is. Na een drukke verhuizing op het brommertje, lees, rugzakken op rug, koffer tussen de benen , slaapmatrasjes ook op de rug en wijzelf natuurlijk ook nog op de brommer....richting Wok Tum. Nu 7 dagen verder relaxen.

Momenteel regent het even maar het blijft warm. We hebben de foodmarkt weer bezocht en heerlijk gegeten. Vanavond is er een avondmarkt waar ik graag een paar jurkjes wil gaan scoren. Verder hebben we nog niet echt plannen gemaakt, we zien wel wat er op ons pad komt.,..dat is het lekkere van Thailand.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl