Reisdag Koh Phangan - Koh Samui - Phuket.

5 februari 2016 - Kammala, Thailand

Vanochtend afscheid genomen van het resort en het kostte ons moeite om weg te gaan. Dat had ook te maken met de bootreis en de angst om ziek te worden. We hebben ons voor niets druk gemaakt want helemaal niet ziek geweest. Gereisd met de Seatran. Aangekomen bij de pier in Koh Samui hebben we eerst een erg smakelijke sandwich met frietjes en kip gegeten. We waren van plan om naar het vliegveld te lopen want we hadden tijd genoeg maar kregen te horen van een Belgisch meisje dat dit iets te ver is. Eenmaal in de taxi waren we blij want het was echt iets te ver lopen. De vliegreis ging voorspoedig en ook de taxirit naar Kamala beach. In het hotel werden we vriendelijk ontvangen. Het is een familiebedrijf waarin iedereen een taak heeft. De kamer is prima, groot met airco en een lekker zacht bed en goede douche. Het strand is mooi en we hebben lekker op het strand gegeten. De lucht werd daarna pikzwart en uiteindelijk heeft het maar een paar druppels geregend. Nu is het tijd om te gaan slapen om morgen fit de omgeving te ontdekken.