Honeymoon Suite

9 februari 2016

Vandaag zijn we naar Songtong hotel gegaan. We waren even weer backpacker maar dan met onze koffertjes, gewoon te voet naar het hotel.....was ongeveer 15 minuten lopen. Ondertussen zijn we tig keer aangesproken met..taxi Sir!!! No thank you.

Daar aangekomen bedacht ik mij spontaan dat er vast nog wel wat te onderhandelen viel....we wilde namelijk pool view, dat hadden we niet.  Ik ben met een grote glimlach binnen gestapt en gevraagd of er nog een kamer vrij was met pool view. Natuurlijk was het allereerste antwoord...no madame....Maar Sanneke is niet gek !!! Ik had namelijk allang bij Agoda gezien dat er wel degelijk nog iets vrij was maar dat moeten ze aan agoda verkopen. Nog een bredere glimlach opgezet en gezegd dat ik echt graag pool view wil en dat we er onderling wel uitkomen, financieel dan, en dat Agoda daar niets van hoeft te weten.De jongen achter het loket was super aardig en kon het wel waarderen met als gevolg dat we een upgrade kregen naar een.,...HONEYMOON SUITE !! hahaha...lachen. Na mijn mislukte onderhandeling met mijn pet maakt dit natuurlijk weer alles goed.Aangekomen bij de kamer wisten we niet wat we zagen...zo'n grote kamer..wauw en natuurlijk met prachtig uitzicht op het zwembad. De bruidsjurken hingen ook nog in de kast volgens de aardige jongen.( hij kwam niet meer bij van het lachen, en wij ook niet ).. Jawel...we hebben er een mooie foto van gemaakt.

We hebben wederom een goed restaurantje  gevonden waar je heerlijk kunt eten, we zijn inmiddels vaste klant geworden en er staat elke avond een tafeltje voor ons klaar. Het heet PONDS..en ze hebben veel lol met elkaar,sfeer is ook belangrijk. De liggen, jawel bijna op het strand..lekker romantisch toch.

Na een heerlijke dag zitten we nu op het balkon deze blog te schrijven. De oogjes vallen bijna dicht want tjonge jonge , wat is is zo'n hele dag in de zo'n vermoeiend...slaap lekker allemaal.

1. Felicia:
    9 februari 2016
    Wat een heerlijke verhalen allemaal! Wat zijn jullie aan het genieten....en wij ook van jullie verhalen! We hebben er onwijs veel zin in om 27 february naar Thailand te gaan. Jullie brengen ons helemaal in de mood! Dank je.
  2. Elsbeth:
    10 februari 2016
    O wat leuk! Goed gedaan hoor! En inderdaad nu maar lekker uitrusten. Een kwartier lopen is supervermoeiend, hahaha! ; )
    Ziet er prachtig uit daar zeg.
  3. Lydia:
    10 februari 2016
    Geeft volgens mij helemaal een kick dat onderhandelen :-) En wat leuk zo'n soort van romantisch honeymoon momentje op jullie eigen reis hahaha heerlijk!