Laatste avond Kamala beach

13 februari 2016 - Kammala, Thailand

Vandaag wederom een heerlijke maar warme dag achter de rug. Ondanks de warmte hebben we toch nog een flinke wandeling door Kamala gemaakt, bewegen is erg belangrijk met al dat lekkere eten hier;-) Als afsluiting zijn we naar ons vast restaurantje gegaan en hebben ons daar nog eenmaal heerlijk verwend met allerlei lekkers.
Net na aankomst in Kamala hadden we beide in eerste instantie zoiets van...o jee....waar zijn we terecht gekomen na Koh Phangan.
Uiteindelijk, 9 dagen verder kunnen we zeggen dat we een heerlijke tijd hebben gehad in Kamala, genoten van het prachtige strand en dat we het nog lang niet moe zijn maar helaas....ook aan onze vakantie komt een einde. We zijn nog even naar de lokale supermarkt gegaan om daar ons vertrouwde LOBO zakjes te kopen. Die nemen we mee naar huis en gaan we gewoon verder met Thais koken;-) Verder nog even antimug ingeslagen want het lokale spul werkt tien keer beter dan al dat muggenspul in Nederland. Ik kan het in Nederland ook héél goed gebruiken.
We gaan morgenvroeg nog even naar het zwembad bij het hotel. De taxi komt ons om 13.00 uur ophalen om ons naar airport Phuket te brengen. Vandaar vliegen we om 16.00 uur naar Bangkok voor onze allerlaatste dag in Thailand.

1. Felicia:
    15 februari 2016
    Veel plezier in Bangkok met het fietsen!