Fietsen in Bangkok.

15 februari 2016 - Bangkok, Thailand

Om de tijd door te komen schrijf ik deze blog vanaf Bangkok Airport.
We zijn vandaag bij Co van Kessel gaan fietsen. Een fietstocht van 5 uur, met de nodige pauzes en natuurlijk op het tempo van een Thais en dat is echt niet snel haha. Het weer was prima, nog een lekker zonnetje maar gelukkig niet zo heet. We hadden een leuke groep met allemaal Nederlanders en 1 stelletje uit Belgie. Het was een andere route dan 2 jaar terug wat wel fijn was naar ach, anders was het ook niet erg geweest. Aangezien ik zelf een slechte nachtrust achter de rug had was ik blij dat we na 5 uurtjes de tocht hebben afgerond. We hadden de koffers in het hotel achter gelaten. Bij terugkomst vertelde de kofferjongen ons dat we best nog even mochten douchen als we dat wilde.....nou en of we dat graag wilde...we stonken als otters na zo'n middagje fietsen. Opgefrist en wel zijn we per skytrain naar het vliegveld gegaan. Daar begint het wachten....hopelijk zijn we morgenvroeg weer veilig en wel in Nederland.