Relax dagje

12 februari 2016 - Kammala, Thailand

Gisteren was het bloedheet en hebben we genoten van t strand. Naar een ander restaurant Pat Thai gaan eten en dat was me toch lekker. Vanochtend begonnen met een goed ontbijt op het strand en daarna een ontspannen voetmassage. Dit werd iets uitgebreid met de armen en nek. Helemaal opgeknapt fris naar t strand. En natuurlijk een heerlijke cappuccino gedronken. In het verleden was er bijna nooit goede koffie te krijgen in Thailand maar tegenwoordig hebben de meeste restaurants een modern apparaat waarmee je koffie, espresso en dergelijke zet. Het is alleen de kunst een restaurant te vinden die de koffie sterk genoeg maakt. Na de koffie een tonijn salade gaan eten. We zijn daar voorzichtig mee want vis is vlug bedorven. In ons huisrestaurant durven we het wel. Daarna naar het hotel aan het zwembad gelegen. San vergat zich een keer in te smeren en nu lijkt ze wel een bultosaurus. De muggen hier maken grote bulten maar je hebt er niet zo'n last van als op Koh Pangan. Henk vliegen ze gelukkig nog steeds voorbij. In het begin van de avond naar een markt geweest waar we lekker rondgeslenterd hebben. En daarna natuurlijk alweer eten. En zo is deze op 2 na laatste dag alweer voorbij. We hebben het nog steeds goed naar ons zin en geen zin om weer naar huis te gaan. Vandaag onze laatste overnachting in Bangkok vastgelegd. We vliegen pas snachts daarom gaan we op de dag van vertrek nog bij Co v Kessel een fietstocht door Bangkok maken. We hebben er nu voor gekozen om de korte route van 3 uur te fietsen, 2 jaar geleden hebben we de grote route van 5 uur gefietst. Het is erg leuk om door Bangkok te fietsen. Voor nu lekker slapen...