Haad Rin .....stralende dag.

31 januari 2016 - Koh Phangan, Thailand

Toen we vanmorgen het gordijn opende was het zwaar bewolkt. Eerst maar op ons gemakje genoten van het ontbijt. We hebben besloten nog 2 nachten bij te boeken want we willen nog niet weg, heerlijk hier die rust. Daarna zijn we  bij de scooter boer langs gegaan om de scooter nog met een dagje te verlengen want we gaan naar het zuiden vandaag. Hij lachen ( heeft nog maar 2 tanden in zijn mond haha )  want we komen al een paar dagen achter elkaar om de scooter met een dag te verlengen. Het is een prachtige maar zeer bergachtige weg naar het zuiden, inmiddels is de zon volop aan het schijnen. Het is flink klimmen maar de scooter trekt het prima! Prachtig uitzicht over de zee. Uiteindelijk zijn we in Haad Rin aangekomen, bekend van de full moon party maar hier is nu natuurlijk niets van te merken. Wat wel opvalt is dat het strand er mooi bij ligt. We hadden namelijk het idee dat het juist een zooitje zou zijn met al die feesten etc maar het tegenovergestelde is waar. Er is een heuse " poetsploeg,"  aan het werk op het strand en verder staat er een keurig bord met daarop de vraag het strand schoon te houden. We hebben wederom heerlijk op het strand gelegen, weliswaar in de schaduw want het is inmiddels bloedheet geworden. In de middag nog lekker gelunched op strand en toen weer langzaam terug richting Resort. Onderweg zagen we een aap over de hoogspanningskabels lopen, maar even op de foto gezet. We wilde ook nog naar de waterval maar de weg daarheen werd steeds slechter en we vonden het niet meer verantwoord om verder te rijden ...wel jammer maar veiligheid boven alles.. Terug gekomen op het Resort zijn we nog even lekker gaan zwemmen. In het begin van de avond nog naar Tong Sala gegaan omdat ik door het " muggenspul "  heen was en ze lusten mij hier rauw dus maar even 2 flesjes gekocht. Werkt trouwens prima dat local spul hier. Bij thuiskomst lagen er een paar gympen bij ons voor de bungalow...mmm..niet mijn maat. Aangezien we nieuwe buren hebben toch maar even gevraagd of ze misschien van hun waren. De jongen verontschuldigde zich, hij had maar even de zak met gympen over de balustrade gegooid maar blijkbaar de verkeerde balustrade hahaha. Dat wordt nog wat vanavond als die terugkomen van het stadje...alle bungalows lijken op elkaar....toch maar even de deur vannacht op slot doen want voor je het weet lig je plotseling met z'n drieën in bed...je schrikt je rot als je wakker wordt. Overigens wel aardige jongens hoor...ze zijn met een groepje van 12.... Wel weer gezellig zo nieuwe gasten op het Resort. Moe maar voldaan zijn we na het eten naar onze bungalow gegaan. Morgen gezond weer op.