Laatste dagen in Koh Phangan

4 februari 2016 - Koh Phangan, Thailand

We zijn een paar dagen verder waarin we wederom hebben besloten om bij te boeken, helaas is vandaag dan toch onze laatste dag hier, het is namelijk volgeboekt...jammer maar helaas, anders hadden we beslist nog gebleven. ( we zijn tijdens ons verblijf in totaal 3x verhuisd van bungalow haha )

We hebben de afgelopen dagen gesnorkeld, mooie vissen gezien  en heel veel zeekomkommers. Het koraal is niet zo mooi gekleurd maar het is er igg nog wel. We hebben tijdens het scooteren een secret beach ontdekt wat erg mooi was. Hier hebben we wat foto's van op de blog gezet...paradijsje. We hebben het eiland bijna helemaal gezien met de scooter, het oosten was wat moeilijk te bereiken daar zijn namelijk de wegen nog niet helemaal af. Vanavond zijn we door Frank, eigenaar van Resort, uitgenodigd en gaat hij voor ons echt Thais koken, het wordt iets met vis, wij laten ons verrassen.

Morgen gaan we dan toch echt vertrekken uit Phangan, we gaan om 10.30 uur op de boot naar Kon Samui en om 15.00 vliegen we dan naar Phuket. Daar gaan we vooralsnog naar Kamalabeach. Hoe dan verder weten we nog niet, dat is bij ons altijd een verrassing.