Hoezo saai ?

1 februari 2016 - Ko Phangan, Thailand

Nou niet dus ;-) We hebben weer 2 nachten bijgeboekt omdat we helemaal geen zin hebben om verder te gaan. Het eiland verveelt nog steeds niet. We hebben wel als planning om uiteindelijk naar khao lak te gaan en hebben daar een mooi resort op het oog. We hebben onderweg naar een strand Thais gezien die een paar apen hadden. Die werden de boom ingestuurd om kokosnoten te plukken. Eigenlijk best wel zielig. Vanavond hebben we in het dorp gegeten. Je kunt je dat niet voorstellen maar het is en hal met overal eten en het smaakt er goed en is ook nog eens spotgoedkoop. Gegeten en gedronken voor een paar euro. Na het eten een wandeling door het dorp gemaakt en zo kwamen we bij de thaise kermis uit. Schieten, ballen gooien en pijltjes gooien tegen de mooiste prijzen. Een grote groep was gespannen bezig met bingo. Geen draaimolen o.i.d. dat hebben ze niet. Er is een grote groep Zwitserse vrienden gekomen en die gedragen zich keurig. Ze gaan vannacht naar de half moon party en komen waarschijnlijk niet terug. Zullen wel op het strand slapen. Morgen moeten even overhuizen  naar een andere bungalow beneden meteen aan het strand. Helaas is de  e-reader van Henk vandaag gesneuveld maar hij heeft gelukkig wat boeken kunnen krijgen van een Nederlands stel dus kan hij toch nog vooruit. Tja zoiets gebeurt altijd op het verkeerde moment haha .Nu gaan we nog even lezen en dan naar bed want de hele dag in de zon is toch vermoeiend. Slaap lekker.